01-kadr-350px-rozmycie
Najlepsza uczelnia w Małopolsce
w rankingu pracodawców WPROST
02-kadr-350px-rozmycie
Studia nawet w 1,5 roku
03-kadr-350px-rozmycie
Kompetencje potwierdzone certyfikatami
04-kadr-350px-rozmycie
Akademia technologii Microsoft
05-kadr-350px-rozmycie
Kształcimy praktycznie
specjalnosc-gry

M@RKETING I REKLAMA W SIECI

OPIS SPECJALNOŚCI

Studia na tej specjalności przygotowują do pracy  w charakterze specjalisty ds. marketingu, w szczególności marketingu internetowego.  Absolwenci uzyskują praktyczne kompetencje z obszaru marketingu relacji, content marketingu, PR –u, reklamy i e-promocji. Mogą obsługiwać promocyjnie dowolną firmę, pracować w agencjach interaktywnych i domach mediowych.

Atutem studiów jest ich praktyczność. Prowadzi je wyspecjalizowana kadra dydaktyczna oraz praktycy posiadający doświadczenie na różnych stanowiskach w branży internetowej.  Większość zajęć ma charakter warsztatów lub konwersatoriów, sesji kreatywnych i analizy case studies.

Program nauczania zbudowany został w drodze konsultacji z pracodawcami i odpowiada ich potrzebom.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

  • Dowiesz się czym jest marketing tradycyjny i internetowy.
  • Nauczysz się jak badać potrzeby klientów i dostosować produkt (usługę) do ich potrzeb.
  • Będziesz wiedzieć jak generować skuteczne treści, jak dobierać narzędzia do grupy docelowej.
  • W szczególności poznasz marketing internetowy, reklamę i PR.
  • Nauczysz się  formułować strategie z zakresu marketingu internetowego, zaplanować i zrealizować kampanie e -reklamowe oraz badać ich skuteczność.
  • Nauczysz się jak skutecznie promować własną firmę w sieci. 
  • Poznasz różnorodne narzędzia marketingu internetowego, w tym m.in.: Google Analitycs, Brand 24, Google AdWords, Word Press,  i inne. 
  • Nabyta wiedza daje również przygotowanie do egzaminów Google:
  • Google Analytics Individual Qualification
  • Google AdWords

NAJWAŻNIEJSZE PRZEDMIOTY I TECHNOLOGIE:

  • Marketing
  • Badania marketingowe
  • Psychologia sprzedaży
  • Content marketing
  • Nowoczesne narzędzia marketingu internetowego
  • Social media
  • Public relations i media
  • Metody i techniki reklamy
  • Komunikacja w zespole międzykulturowym
Pobierz pełną listę przedmiotów w pdf

TWOJA ŚCIEŻKA KSZTAŁCENIA

W planach studiów przewidziano realizację przedmiotów kształcenia podstawowego i kierunkowego, które zapewnią wiedzę dotyczącą zarządzania i pomogą zrozumieć prawa rządzące rynkiem (takie jak m.in.: podstawy zarządzania, podstawy ekonomii, finanse, podstawy prawa). Ten etap pozwoli Ci podjąć decyzję, w którym kierunku się dalej kształcić. Następnie realizujesz kształcenie specjalistyczne, które przygotuje Cię do wykonywania konkretnego zawodu.

STANOWISKA, NA JAKICH ZNAJDZIESZ PRACĘ

  • Specjalista ds. marketingu i PR
  • Specjalista ds. marketingu internetowego
  • Pracownik agencji reklamowych i PR
  • Właściciel serwisu www
  • Właściciel sklepu internetowego
  • Ekspert ds. komunikacji internetowej
  • Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR
  • Specjalista ds. mediów społecznościowych

 

CZESNE

Pierwszy rok studiów:  2000 zł/semestr (lub 420 zł płatne w pięciu ratach)

Drugi i trzeci rok studiów: 2100 zł/semestr (440 zł płatne w pięciu ratach)

Cena obejmuje:

  • 1 voucher semestralnie na egzamin Microsoft (MOS lub MTA) – wartość rynkowa pakietu 1300 zł
  • Udział w warsztatach praktycznych prowadzonych przez specjalistów z firm partnerskich WSEI

Partner kierunku studiów Zarządzanie i specjalności Marketing i reklama w Sieci