marketing w sieci

M@RKETING I REKLAMA W SIECI

OPIS SPECJALNOŚCI

Studia na tej specjalności przygotowują do pracy  w charakterze specjalisty ds. marketingu, w szczególności marketingu internetowego Absolwenci uzyskują praktyczne kompetencje z obszaru marketingu relacji, content marketingu, PR –u, reklamy i e-promocji. Mogą obsługiwać promocyjnie dowolną firmę, pracować w agencjach interaktywnych i domach mediowych. Atutem studiów jest ich praktyczność. Prowadzi je wyspecjalizowana kadra dydaktyczna oraz praktycy posiadający doświadczenie na różnych stanowiskach w branży internetowej.  Większość zajęć ma charakter warsztatów lub konwersatoriów, sesji kreatywnych i analizy case studies. Program nauczania zbudowany został w drodze konsultacji z pracodawcami i odpowiada ich potrzebom.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

  • Dowiesz się czym jest marketing tradycyjny i internetowy.
  • Nauczysz się jak badać potrzeby klientów i dostosować produkt (usługę) do ich potrzeb.
  • Będziesz wiedzieć jak generować skuteczne treści, jak dobierać narzędzia do grupy docelowej.
  • W szczególności poznasz marketing internetowy, reklamę i PR.
  • Nauczysz się formułować strategie z zakresu marketingu internetowego, zaplanować i zrealizować kampanie e -reklamowe oraz badać ich skuteczność.
  • Nauczysz się jak skutecznie promować własną firmę w sieci.
  • Poznasz różnorodne narzędzia marketingu internetowego, w tym m.in.: Google Analitycs, Google AdWords, Brand 24, Sentione, Sotrender, Word Press,  i inne.
  • Nabyta wiedza daje również przygotowanie do egzaminów Google: Google Analytics Individual Qualification i Google AdWords

NAJWAŻNIEJSZE PRZEDMIOTY I TECHNOLOGIE:

  • Marketing
  • Badania marketingowe
  • Zasady tworzenia reklam
  • Nowoczesne narzędzia marketingu internetowego
  • Media społecznościowe (social media)
  • Psychologia sprzedaży
  • Public relations i zarządzanie wizerunkiem

Rekomendowane przedmioty do wyboru

  • E –commerce
  • Mobile Marketing
  • Strategia reklamy
  • Strategie i techniki sprzedaży
  • Marketing strategiczny
  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Autoprezentacja i efektywność osobista
  • Przedsiębiorczość i innowacje – warsztaty kompetencji menadżerskiej
  • Coaching
POBIERZ PEŁNĄ LISTĘ PRZEDMIOTÓW W PDF

TWOJA ŚCIEŻKA KSZTAŁCENIA

W planach studiów przewidziano realizację przedmiotów kształcenia podstawowego i kierunkowego, które zapewnią wiedzę dotyczącą zarządzania i pomogą zrozumieć prawa rządzące rynkiem (takie jak m.in.: podstawy zarządzania, podstawy ekonomii, finanse, podstawy prawa). Ten etap pozwoli Ci podjąć decyzję, w którym kierunku się dalej kształcić. Następnie realizujesz kształcenie specjalistyczne, które przygotuje Cię do wykonywania konkretnego zawodu.

STANOWISKA, NA JAKICH ZNAJDZIESZ PRACĘ

  • Specjalista ds. marketingu i PR
  • Specjalista ds. marketingu internetowego
  • Pracownik agencji reklamowych i PR
  • Właściciel serwisu www
  • Właściciel sklepu internetowego
  • Ekspert ds. komunikacji internetowej
  • Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR
  • Specjalista ds. mediów społecznościowych

 

CZESNE

Pierwszy rok studiów:  2000 zł/semestr (lub 430 zł płatne w pięciu ratach)

Drugi i trzeci rok studiów: 2300 zł/semestr (500 zł płatne w pięciu ratach)

Cena obejmuje:

  • 1 voucher semestralnie na egzamin Microsoft (MOS lub MTA) – wartość rynkowa pakietu 1300 zł
  • Udział w warsztatach praktycznych prowadzonych przez specjalistów z firm partnerskich WSEI

Nasi wykładowcy to przede wszystkim specjaliści z firm

Partner kierunku studiów Zarządzanie