01-kadr-350px-rozmycie
Najlepsza uczelnia w Małopolsce
w rankingu pracodawców WPROST
02-kadr-350px-rozmycie
Studia nawet w 1,5 roku
03-kadr-350px-rozmycie
Kompetencje potwierdzone certyfikatami
04-kadr-350px-rozmycie
Akademia technologii Microsoft
05-kadr-350px-rozmycie
Kształcimy praktycznie
specjalnosc-gry

M@RKETING I REKLAMA W SIECI

OPIS SPECJALNOŚCI

Studia na tej specjalności przygotowują do pracy  w charakterze specjalisty ds. marketingu, w szczególności marketingu internetowego Absolwenci uzyskują praktyczne kompetencje z obszaru marketingu relacji, content marketingu, PR –u, reklamy i e-promocji. Mogą obsługiwać promocyjnie dowolną firmę, pracować w agencjach interaktywnych i domach mediowych. Atutem studiów jest ich praktyczność. Prowadzi je wyspecjalizowana kadra dydaktyczna oraz praktycy posiadający doświadczenie na różnych stanowiskach w branży internetowej.  Większość zajęć ma charakter warsztatów lub konwersatoriów, sesji kreatywnych i analizy case studies. Program nauczania zbudowany został w drodze konsultacji z pracodawcami i odpowiada ich potrzebom.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

  • Dowiesz się czym jest marketing tradycyjny i internetowy.
  • Nauczysz się jak badać potrzeby klientów i dostosować produkt (usługę) do ich potrzeb.
  • Będziesz wiedzieć jak generować skuteczne treści, jak dobierać narzędzia do grupy docelowej.
  • W szczególności poznasz marketing internetowy, reklamę i PR.
  • Nauczysz się formułować strategie z zakresu marketingu internetowego, zaplanować i zrealizować kampanie e -reklamowe oraz badać ich skuteczność.
  • Nauczysz się jak skutecznie promować własną firmę w sieci.
  • Poznasz różnorodne narzędzia marketingu internetowego, w tym m.in.: Google Analitycs, Google AdWords, Brand 24, Sentione, Sotrender, Word Press,  i inne.
  • Nabyta wiedza daje również przygotowanie do egzaminów Google: Google Analytics Individual Qualification i Google AdWords

NAJWAŻNIEJSZE PRZEDMIOTY I TECHNOLOGIE:

  • Marketing
  • Badania marketingowe
  • Zasady tworzenia reklam
  • Nowoczesne narzędzia marketingu internetowego
  • Media społecznościowe (social media)
  • Psychologia sprzedaży
  • Public relations i zarządzanie wizerunkiem

Przedmioty do wyboru

  • E –commerce
  • Mobile Marketing
  • Strategia reklamy
  • Strategie i techniki sprzedaży
  • Marketing strategiczny
  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Autoprezentacja i efektywność osobista
  • Przedsiębiorczość i innowacje – warsztaty kompetencji menadżerskiej
  • Coaching

TWOJA ŚCIEŻKA KSZTAŁCENIA

W planach studiów przewidziano realizację przedmiotów kształcenia podstawowego i kierunkowego, które zapewnią wiedzę dotyczącą zarządzania i pomogą zrozumieć prawa rządzące rynkiem (takie jak m.in.: podstawy zarządzania, podstawy ekonomii, finanse, podstawy prawa). Ten etap pozwoli Ci podjąć decyzję, w którym kierunku się dalej kształcić. Następnie realizujesz kształcenie specjalistyczne, które przygotuje Cię do wykonywania konkretnego zawodu.

STANOWISKA, NA JAKICH ZNAJDZIESZ PRACĘ

  • Specjalista ds. marketingu i PR
  • Specjalista ds. marketingu internetowego
  • Pracownik agencji reklamowych i PR
  • Właściciel serwisu www
  • Właściciel sklepu internetowego
  • Ekspert ds. komunikacji internetowej
  • Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR
  • Specjalista ds. mediów społecznościowych

 

CZESNE

Pierwszy rok studiów:  2000 zł/semestr (lub 420 zł płatne w pięciu ratach)

Drugi i trzeci rok studiów: 2300 zł/semestr (440 zł płatne w pięciu ratach)

Cena obejmuje:

  • 1 voucher semestralnie na egzamin Microsoft (MOS lub MTA) – wartość rynkowa pakietu 1300 zł
  • Udział w warsztatach praktycznych prowadzonych przez specjalistów z firm partnerskich WSEI

Partner kierunku studiów Zarządzanie

Partner merytoryczny specjalności Marketing i reklama w Sieci

Pozostali partnerzy specjalności Marketing i reklama w Sieci

Wykładowcy

katarzyna kowalskadr Katarzyna Kowalska – Jarnot – specjalistka ds. marketingu i PR. Doświadczenie w zakresie promocji i PR zdobywała m.in w takich firmach, jak Interia.pl, Workmed, Stowarzyszenie PaKA, Prospectus, CTI. Od 2015 r. odpowiada za działalność marketingową Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie
ryszard brzegowyRyszard Brzegowy – Specjalista onsite SEM, praktyk i trener z tematyki tworzenia i optymalizacji witryn. Google Analytics Qualified Individual, Google Adwords Qualified Individual. Właściciel Design.net.pl
Justyna MądroJustyna Mądro – specjalistka ds. social media w Agencji IVISION.PL. Prowadziła kampanie dla takich marek jak Mercedes-Benz, Subaru Polska, Viola Piekut, DRPharma. Zajmowała się opracowaniem strategii promocji oraz prowadzeniem działań content marketingowych dla serwisu Anny Starmach

tomasz tybonTomasz Tybon, dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Dreamcommerce S.A. Odpowiedzialny za realizację kluczowych celów biznesowych spółki w kanale hurtowym i detalicznym. Od 2005 roku zawodowo związany ze sprzedażą, a od 2008 ze szczególnym naciskiem na sprzedaż z wykorzystaniem internetu (e-commerce).

monika molasMonika Molas Wołos – specjalistka ds. zarządzania projektami. Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kampanii promocyjnych projektów społecznych i kulturalnych. Pracowała m.in. dla takich firm jak Stowarzyszenie Rotunda, Stowarzyszenie PaKA, FiRR, NCK. Od 2015 r. koordynuje działalność promocyjną Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie.
mikolaj winkielMikołaj Winkiel – Chief Evangelist w firmie Brand 24 S.A. A także założyciel Tech-Mania.pl. Specjalista ds. analityki internetowej.
przemyslaw stachdr Przemysław Stach – konsultant w firmie doradztwa strategicznego Factor Consulting, ekspert w dziedzinie systemow sprzedaży B2B, zarzadzania kluczowymi klientami i informacji marketingowej. Realizował projekty wdrożeniowe m. in. w branżach chemicznej, motoryzacyjnej, medycznej, IT, i HORECA.
tomasz zaclonadr Tomasz Zacłona – wieloletni trener zarządzania, komunikacji i reklamy. Prowadził szkolenia dla takich marek jak m.in. PKO BP, Jeronimo Martins czy Partnerzy Hewlett-Packard.