01-kadr-350px-rozmycie
Najlepsza uczelnia w Małopolsce
w rankingu pracodawców WPROST
02-kadr-350px-rozmycie
Studia nawet w 1,5 roku
03-kadr-350px-rozmycie
Kompetencje potwierdzone certyfikatami
04-kadr-350px-rozmycie
Akademia technologii Microsoft
05-kadr-350px-rozmycie
Kształcimy praktycznie
specjalnosc-gry

Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem – PROFIL PRAKTYCZNY 2017

OPIS SPECJALNOŚCI

Studenci tej specjalności zdobywają wiedzę i umiejętności praktyczne na temat szeroko rozumianej sprzedaży – od bezpośredniej obsługi transakcji i klienta do kompleksowego zarządzania sprzedażą w przedsiębiorstwie. Absolwenci uzyskują kompetencje m.in. z obszaru zarządzania sprzedażą, budowania strategii marketingowych, psychologii i komunikacji z klientem, efektywnej obsługi klienta. Szczególny nacisk jest kładziony na rozwijanie zdolności myślenia kreatywnego, ale i zdyscyplinowanego działania samodzielnie i w zespole.

Atutem studiów jest ich praktyczność. Prowadzi je wyspecjalizowana kadra dydaktyczna oraz praktycy posiadający doświadczenie na różnych stanowiskach w  obszarze sprzedaży i  marketingu. Większość zajęć ma charakter warsztatów, seminariów, laboratoriów komputerowych, analizy case studies oraz odgrywania ról (role playing).  Program nauczania zbudowany został w drodze konsultacji z pracodawcami i odpowiada ich potrzebom.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

Studiując na tej specjalności dowiesz się m.in. jak stworzyć system obsługi klienta i zarządzać nim w firmie, jak zidentyfikować klientów kluczowych i jak zarządzać kontaktami z nimi, a także jak współpracować z sieciami handlowymi. Przedmioty specjalnościowe zawierają praktyczne informacje na temat organizacji sprzedaży, kierowania zespołem sprzedawców oraz informatycznych systemów zarządzania relacjami z klientem.

NAJWAŻNIEJSZE PRZEDMIOTY I TECHNOLOGIE

  • Metody i techniki sprzedaży
  • Strategie efektywnej sprzedaży
  • Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
  • Marketing handlowy
  • Obsługa systemów obiegu dokumentów
  • Obsługa systemów CRM
  • E-commerce

REKOMENDOWANE PRZEDMIOTY DO WYBORU:

  • Prognozowanie sprzedaży
  • E-wolucja sprzedaży czyli jak Internet i Social Media zmieniły sprzedaż?
  • Informatyczne systemy zarządzania relacjami z klientem
  • International Business
  • Obsługa klienta w systemie dystrybucji
  • Social media
  • Wycena produktów i usług
  • Zasady rekrutacji i selekcji pracowników
  • Autoprezentacja i skuteczność osobista
  • Mediacje i negocjacje
  • Przedsiębiorczość i innowacje – warsztaty kompetencji menedżerskiej
  • Skuteczna Sprzedaż – sztuka osiągania rezultatów
POBIERZ PEŁNĄ LISTĘ PRZEDMIOTÓW W PDF

TWOJA ŚCIEŻKA KSZTAŁCENIA

W planach studiów przewidziano realizację przedmiotów kształcenia podstawowego i kierunkowego, które zapewnią wiedzę dotyczącą zarządzania i pomogą zrozumieć prawa rządzące rynkiem (takie jak m.in.: podstawy zarządzania, podstawy ekonomii, finanse, podstawy prawa). Ten etap pozwoli Ci podjąć decyzję, w którym kierunku się dalej kształcić.

Następnie realizujesz kształcenie specjalistyczne, które przygotuje Cię do wykonywania konkretnego zawodu.

STANOWISKA, NA JAKICH ZNAJDZIESZ PRACĘ

  • Specjalista ds. sprzedaży
  • Specjalista ds. marketingu
  • Kierownik ds. sprzedaży
  • Kierownik ds. marketingu
  • Doradca klienta
  • Przedstawiciel handlowy
  • Właściciel firmy

CZESNE

Pierwszy rok studiów:  2000 zł/semestr (lub 420 zł płatne w pięciu ratach)

Drugi i trzeci rok studiów: 2300 zł/semestr (460 zł płatne w pięciu ratach)

Cena obejmuje:

  • 1 voucher semestralnie na egzamin Microsoft (MOS lub MTA) – wartość rynkowa pakietu 1300 zł
  • Udział w warsztatach praktycznych prowadzonych przez specjalistów z firm partnerskich WSEI

Partner kierunku studiów Zarządzanie